.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت برنج در بازار بسیار نامساعد است

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این که قیمت گوشت وارداتی به گوشت گرم داخلی نزدیک می شود، افزود: وضعیت گرانی و قیمت برنج در بازار بسیار نامساعد است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، محمدعلی اسفنانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور، گفت: متاسفانه اوضاع کشور به دلیل گرانی موجود وضعیت برنج بسیار نامساعد است و نمی دانیم چگونه پاسخگوی این مشکلات به مردم باشیم؛ تا این وضعیت سر و سامان پیدا کند.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی درباره گوشت های وارداتی افزود: گوشت وارداتی به قیمت تمام شده ۸ هزار تومان در هر کیلو است که به قیمت گوشت گرم داخلی توزیع می شود و کسی جوابگو نیست.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: عدم پرداخت کمک مربوط به مدارس شبانه روز که ۱۱ ماه از سال می گذرد و به شدت درباره موارد مورد نیاز خود در مضیقه هستند و بحث حذف برخی مناطق محروم در حوزه انتخابیه من که در سال جاری ۱۵ درصد به حقوق آنها اضافه شد اما متاسفانه ۵ درصد بیشتر عاید آنها نشد از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.